Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.04.2012 17:24 - Интервю с една българка в Италия - II част
Автор: kyliemole Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1323 Коментари: 0 Гласове:
3



- Здравей, Пепа, би ли ми обяснила как стана така, че замина? Кога замина, сама ли замина и т.н.? Ражкажи ми какво точно те накара да заминеш.
- Заминах съвсем сама през 2006-та година като видях на къде беше тръгнала България. Тогава вече си личеше, че бъдещето на страната е мрачно. Когато 2005-та Станишев дойде на власт разбрах, че народът не си е взел поука от управлението на БСП по времето на Жан Виденов. Не знам какво очакваха 10 години по-късно от същата партия? Аз често се връщам и излиза, че при Борисов е същото, че и по-лошо от Станишев. За сравнение, както вече казах, през 2001-2004 България наистина се развиваше, имаше икономически, културен и социален подем, сравним само със Златния век. Не е случайно че и при двата периода управляващите се казват Симеон. За съжаление онова време трая само един мандат. Много ми липсват онези години, както и на много българи. Не ни оправи за 800 дни, но ни накара да повярваме, че сме европейци. А Станишев и Борисов са за без коментар.

- А как се запозна със съпруга си?
- В едно заведение. Той ме забеляза и ме почерпи. Заговорихме се и от дума на дума станахме близки.

- Мъжът ти е богат, та не мога да не те попитам: Важни ли са парите у един мъж за теб?
- Аз не се ожених за пари. За разлика от повечето български момичета и жени, които заминават в чужбина, бракът с чужденец не ми беше цел. А мъжът ми не е някой старец, така че не го избрах заради банковите му сметки. Даже, ако трябва да съм честна, той в началото ме лъжеше, че е обикновен човек, работяга. Обличаше се обикновено, казваше ми, че работи в един магазин. И се влюбих в него въпреки това. А и не можех да остана безразлична към тези сини очи. Чак след това разбрах, че е доста добре материално. За разлика от повечето българки в чужбина не съм го проучвала дали е милионер, нито съм му преджобвала портфейла,
за да видя има ли кредитни карти.

- Как е животът в Италия?
- Ами добър е, харесва ми че тук е топло през цялата година, понеже не понасям зимата и студа. В началото ми беше трудно, но с течение на времето човек свиква и носталгията се появява все по-рядко. А и все пак няма как да има носталгия по улици, градове и т.н. от родината. При повечето хора носталгията е свързана с познатите, приятелите, роднините и с тинейджърските им години, а не толкова с дадена улица, град, село, природата или други подобни неща, които ги има навсякъде по света. Например хубава природа има не само в България, но и тук в Италия, както и във Франция.

Продължение от: http://kyliemole.blog.bg/lifestyle/2012/03/26/interviu-s-edna-bylgarka-v-italiia-moiata-bylgariia-veche-he.928605



Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

Архив